filtrelikahve Mom0970 valla benimde dikişlerde sorun yok iyilesmisler ama gitsem iyi olacak . Sende git kuzum ne olur ne olmaz
Semam Mom0970 Valla bende sezeryan oldum ama doğumdan sonra 1 hafta sonra çağırdı beni ondada diikis yerime bakti sonrada ultrasyonla baktı iyi dedi bidahada çağırmadı valla sadece 2 ay ağır bisey kaldırma dedi o kadar 😊
Mysunshines17 Mom0970 Benim doktoruk 7 gün sonra kontrolü ultrason ile yapti.Her şey yolunda olduğunu iletip ağrı ,fazla kanama ,dikişte kizariklik vs olursa gitmemi söyle di.40im çıkınca isebu durumlar yoksa kontrole cagirmadi
23zumra Mom0970 benim de sezeryandi normal dogum olmadigi icin altan bakmadi sadece sezeryanlk yerime bakmisti
BademsMam sinemin rahim ağzı kanserine bakılıyor. Rahim ağzındaki hücresel düzensizlik ve enfesksiyona bakıyorlar önemli bir test yani her kadının mutlaka senede 1 kere yaptırması gerekiyormuş