Mom0970 Doktor kontrolüm var kırkın çıkınca gel demişti doktorum ama cekiniyorum ya alltan muayene yapar diye . Sezeryan olupta kontrolde alttan muayene olan varmı yoksa sadece dikislere mi bakıyor ?
Mom0970 Vanela06 geriliyorm cok ya korkma değilde alttan muayene amacli mi baktı bir sıkıntı mi vardi da baktı
BademsMam Mom0970 çekinmeni gerektiricek bişey yok mutlaka bakılması gerek. Bu senin sağlığın için insanlar havadan bakmıyor. Ben gittim önce smear testi yaptı sonra ultrasonla rahim duvarıma falan filan baktı o kadarcık
Nick Mom0970 bende hem dikiş hemde alttan muayene yaptı, smear test ide yaptı. Bende çekinmiştim ama sağolsun rahatlattı doktorum
filtrelikahve 2 ay oldu gidemedim bende doktora ya her gittigimde doktor um olmuyordu bu ay gitmem lazım kesinlikle
Mom0970 filtrelikahve dikişlerimde sorum yok gibi aslında bende gtmek istemiyorum ama bilmiyorum napsam
filtrelikahve Mom0970 valla benimde dikişlerde sorun yok iyilesmisler ama gitsem iyi olacak . Sende git kuzum ne olur ne olmaz
KubrAlininAnnesi0345 Mom0970 bayramdan nce doğum yaptım bayram sonrası gel dedi bende 40 im çıktıktan e 4 gün sonra gittik sadece dikişlere baktı ultrasonda korkulacak birşey yok canim