Ipegim Mom0970 canım alttan baksın mutlaka ameliyat oldun sonuçta iyice görsün bana 1. Haftada karından 40. Dan sonra da alttan bakıldı
Minnokkunannesi Ben kontrol var mı dedim. Bi sıkıntın yoksa gelmene gerek yok dedi doktorum. Allah a Allah herkesi doktoru çağırmış muayene etmiş. Bana gerek yok dedi
BademsMam sinemin rahim ağzı kanserine bakılıyor. Rahim ağzındaki hücresel düzensizlik ve enfesksiyona bakıyorlar önemli bir test yani her kadının mutlaka senede 1 kere yaptırması gerekiyormuş