Mom030 Lütfen pes etmeyin ben 1,5 aylıktan 4,5 aylık olana kadar çektim bunu bende sürekli ağlıyodum. Ama şükür sonunda ben kazandım hep zıplatarak hoplatarak emzirdin uyuttum öyle emzirdim, biberonda vermedim red olur diye. Şimdi 14 aylık meme aşığı. Acaba emmediği zamanlar sağıp şırıngaylamı verseniz ??