Mom030 merhaba canım benim seni o kadar iyi anlıyorum ki. Oğlum doğduğu ilk gün hiç emmedi. Gogusume aldığımda meme ucunda ağzını hiç kapatmadı bile öyle ağlıyordu ki mosmor oluyodu. Sütümü sagiyordum geri hep mama ve hep biberonla. İnatla her mamadan önce gogusume tutuyordum ki unutmasın belki birgün emer diye. Ama katiyyen ağzını kapatmadı memede. Bı gece uyandı eşimi kaldirdim su koy mama yapalım diye o arada kucağımda pispisliyorum açtım gogusumu hadi annecim falan derken ana bı baktım aldı ağzına emdi😍😍 hiç kıpırdamadan durdum öylece yavaşça oturdum sonra basladi emmeye yavrum. 2 aylıktı başladığında. Ogün bugündür meme düşkünü 😂 7 aylık oldu 🤲🏻