Mom030
😔 ama eminim bir noktada memeye gelecektir. Ben de doğumundan beridir mama-meme veriyorum biberonu. Biberonumuz Lansinoh, silikon meme ucu da lansinoh markaydı. Belki o şekilde başlarsanız alışır memeye. Kızım çok şükğr mama yemesine rağmen tam bir memeci, bıraksam saatlerce kalır🥰 darısı başınıza🙏🍀