Mom030 Olmuyorsa olmuyor, sizin psikolojik sağlığınız bebeğiniz için çok daha önemli. Stres onu çok etkileyecektir :( Ben emziremedim, çol strese girdim, hep kendimi suçladım. Suçladığım o vakitler bebeğim çok huysuzdu. Annem ve eşim hariç çevre baskısı daha çok strese soktu, sonuç ne idi? Sütüm sağım için bile kalmadı ve bebeğim huysuzlaştı. Bunları tamamen kafamdan çıkardım. Formul süt ile besledim, doyduğunu gördükçe mutlu oldum, ben mutlu oldukça bebeğim sakinleşti, sonra düşündüm, formul ya da sağım yaparak büyüyen bir sürğ bebek var, sağım olayı biterse formul süt var, formul süt sayesinde 1800 lü yıllarda milyonlarca bebek kurtulmuş açlıktan, neden kötüleyeyim bu nimeti dedim. Sonuç, mutlu, sağlıklı bebek ve psikolojik olarak iyi bir anne. Formule basvurun demiyorum direk, kendi girdiğim stresten örnek verdim. Umarım anlatabilmişimdir 💕