Tospikkk su an cok sukur iyiyim . 3 yik tedavi gordum ben. Doktorum cok iyiydi simdi oyle doktorlar bulmak zor. Sadece ilac tedavisi aldim gecti cok sukur.ama hamileligimde biraz kotu oluyordum supheleniyordum acaba tekrardanmi basliyot diye doktor dedi hayir psikolojik panikyasiyorsun fln. Ama dogumdan sonrada arada geliyor bana kendimi tutuyorum zorluyorum belkide o degil ama bi an panik oluyorum.