Tospikkk bende epilepsi hastasıyım artık negatif uykuda yani dışardan bi tepki darbe alırsa aşırı üzümtüye maruz kalırsam tetikleyip tekrar başlıcak….ve 14 yaşından beri var bende balkondan düştükten sonra çıktı karşımıza arada unutkanlık oluyo bazende saniyelik karıncalanma oluyo ani bi hnutkanlık oluyı o kadar