Tospikkk epilepsinin 100 den fazla çeşidi var ateşle gelen nöbetlerde sanırım etkiliyor ama benim yan komşumun 2 oğlu da epilepsi hastası biri normal kasılmalarla nöbet geçiriyormuş gelişiminde bir sıkıntı yoktu diğer oğlu ateşli nöbet geçirmiş ve doktorlar geç koymuşlar tanıyı hafif bir gelişim geriliği var ama liseye geçti derslerinde gayet başarılı bir çocuk bende epilepsi hastasiyim benim darbe sonucu oluşmuş küçükken 2 sene ilaç tedavisi gördüm sıkıntı stres aşırı üzüntü korku anında kasılmalarım oldu bir kaç kez onun dışında genelde uykuda oluyormuş benimde nöbetlerim ama tedaviden sonra sadece 2 kere yaşadım bir daha olmadı her yıl eeg çekiliyorum temiz çıkıyor şükür