Sirius-10 canım koyu mor mongol lekesiyse korkma o her bebekte var benim 2 oğlumda da olmuştu. Bizde poloda önce beyaz leke çıktı. Şimdi de yüzünde var böyle yer yer açılmalar. Beyaza yakın. Hani önceden vitaminin mi eksik derlerdi ama oglumdaki biraz fazla olunca korkuyorum