Yasemen61 kızım kırmızı tenli siyah saçlı doğdu 40 dan sonra teni beyazlaşmaya başladı açları açılmaya başladı ve açıla açıla devam etti şuan 2 yaşında sarı saçlı sarı tenli 😀 oğlum siyah saçlı kırmızı tenli doğdu oda açıla açıla devam ediyor şuan 8 aylık kahverengi saçlı ama süt beyazı bir teni var sarı olur mu oda bilmiyorum eşim sarışın ben veya tenliyim bu arada