Neslimmmmm Digerlerine gore cok mu iyi bilemem ama, yaparken seyrettim, isinin ehli. eli hızlı, strese girmiyor. bir sonraki adimda ne yapacagindan gayet emin, tak tak tak, yaptı. Birr de sunnet sonradi kanama, gomulme yapisma falan olmadi. guzel yaptı yani.
Ben kardesimin sunnetinde de bulundum, ozel bir hastaneydi. Doktor ve 2 hemsire birlikte yapmislardi. Biri klemple tutuyordu biri pansuman yapıyordu falan.. Biraz da uzun sürmüştü sanki.. ona kiyasladigimda evet hic beklemiyordum böyle hizli ve pratik olacagini..
Umarim siz de memnun kalirsiniz..