MarilynMonroe Almanyada yaşıyorum..oglum 16 Ekim 2019 dogumlu .Martta sunnet yaptirmak icin Türkiye ye geldim..ki burdaki doktorlardan daha da bilgililer diye..ameliyata alındı ve sunnet olmadan geri çıktı..peygamber sünneti var dediler, 6. Aydan sonra ameliyat ve sunnet olacak dedi doktor.Agustos da birdaha geldim hem sünnet hem ameliyat olacak diye..doktorla görüştüm..gripti oglum dedi iyileştikten 6 gun sonra yapalim tamam dedi..eşim de burdan cocuk doktorunu aradi .dedi Türkiye de yaptırmayin bir sorun cikarsa kimse ilgilenmez buraya gelin dedi…geri yaptırmadan apar topar geldim ..oglum 12 gün sonra yaşına girecek..bakalim en kisa zamanda yaptirmayi düşünüyoruz..bir nasip olmadı inan …ne kadar küçük o kadar kolay bence ..büyüdükçe daha da zorlaşıyor hersey🤦♀️🤦♀️