Aysgl1 Allah bağışlasın canım.artik sabırlı yoksa pozitif çıkacak diye korkumu bilmiyorum.icim içimi yedi ama yüzleşmek zor geldi.biliyorum Allah verdikten sonra kısmetten ötesi yok ama eşim sorunlu benim.önceki bebekte ben çok ısrarcı oldum .o hiç istememişti.simdi çok seviyor ama hamileliğim boyuca bütün yükü kendin istedin diye bana bırakmıştı.şimdide böyle olunca ona nasıl soyliycem diye cekiniyorum.off bilmiyorum hiç hazır değildim.daha doğumumu ,sancılarımı bile unutamadım.nasil yapicam ikiside çok küçük olucak.oglum 6 bucuk aylık.kızımda 13 yaşında ama oda sonuçta çocuk .dersti felan onunda ihtiyaçları oluyor.eşim kendisi korunuyordu.cok garantili korunma yöntemi degil ama hiç istemeden hamile kalmadım.