Eda1234 doğumdan sonra kızım 6 aylık olana kadar adet olmadım, 6 ay 2 günlükken ilk adeti oldum, şuan 7 ay 21 günlük 1 buçuk ay geçti aradan hala daha adet olmadım. Doktorum emzirdiğim için düzensizlik olmasının gayet normal olduğunu söyledi, ben korunduğum halde test yaptım negatifti. Korunuyorsanız korkmanıza gerek yok bence, ama yinede ne olur ne olmaz bir test yapın derim, varsa zaten eninde sonunda bunu öğreniceksiniz en azından erken öğrenseniz ona göre hareket edersiniz, Allah gönlünüze göre versin 🥰