Pelo_00 benim kirkim ciktıktan sonraki 3 ay duzenli adet olduğum icin tedirgin oldum .sonra iki ay adet olmayinca kesin hamileyim dedim.bebek istenmiycek bisey degil ama ailedede kimse istemeyince bende pek tekrar hamileliğe kendimi hazır hissetmeyince test almaya yüzleşmeye kwsinlestirmeye bile cesaret edemedim.ama sabah test yaptım Allahıma şükür negatif cıktı.olsaydı çıkardı herhalde bukadar sürede dimi