serebro gelişimi iyi diye değil de bebeği iri görünce kafası karıştı
Pelo_00 daha ilk aşısı olduğu için koldan mı bacaktan mı bilmiyordum verem aşısını. Koldan vurduktan sonra şimdi de diğer aşıya geçelim deyince ne aşısı biz sadece hepatit için geldik demiştim o zaman farkettik yanlış olduğunu. Sonraki ay veremi vurulmadı tabiki