luna Hanımlar merhaba bugün 4. Ay aşılarımızı olduk ama kafamı karıştıran birşeyler var. İki bacaktan ve bir ağızdan aşı yaptı hemşire bize ve ağızdan olanın çocuk felci aşısı olduğunu söyledi. İnternette biraz bakınca ağızdan çocuk felci aşısının 6. Ayda yapıldığını öğrendim. Sorun şu ki bebeğimin kilosu hep önden gidiyor. Biz daha 1. Ay aşısını vurmaya gittiğimizde bile yanlışlıkla 2. Ay aşısı olan veremi vurmuştu. Acaba yine aynı hatayı yapmış olabilir mi kafamı çok karıştırdı lütfen bilen birileri cevaplasın şuan ne yapacağımı bilemiyorum. Aşı kartında 2. Ay aşılarının 2. Dozları şeklinde yazmış ama ağızdan olanı yazmamış
Papatyaseverr luna çocuk felci 6. Ayda vurulan bir aşı 4. Ayda vuruluyor mu bilgim yok ama vurulmuyorsa öyle bir salaklık yapmaz heralde karıştırılacak bir durum değil bu sonuçta
Oflu61 Bende 6 . Ay diye biliyorum çocuk felci aşısını. Kızımın aşı takvimine baktım 6. Ayda vurulmuş
Emir123ali luna sizin sağlık ocağı tc kayıta bakarak yapmıyormu bizim önce bilgisayara bakıyor 3 ay aşısı diyor ve evet diyorum öyle yapıyor siz yapmadan önce 4 ay aşı diye konuşma yapmıyormusunuz ve aşıdan önce kilosunu boyu ölçüm yaptıktan sonra aşısı yapılıyor hiç konuşmuyormuşsunuz yani arayın emin olun numarası yokmu sizde
luna Emir123ali evet bakılıyor kilosuna boyuna ama şuan bebeğim 6 aylık kilosunda o yüzden kafası karışmış olabilir diye düşünüyorum ve numarası yok bende pazartesi ancak gidip öğrenebilirim. Yanlışlık olup olmadığından emin olmak için sizlere sordum ki varmış da zaten
Woody luna baştan yanlış aşı vurdularsa eğer aşı kartına bakarak belki yanlışlığı devam ettirmişlerdir. Doktorunuza danışın ve hata varsa şikayet edin lütfen
Zehra1994 luna 2 bacaktan aşı olduk ağızdan da rota aşısı oldu. Onu yapsa bilirdiniz çünlü özel aşı 310 lira gibi bir ücret verdiniz mi
Serife3304 luna 4.ayda sadece iki bacaktan aşı yapıldı bize de ağızdan olan yanlış olabilir doktorunuzla Bi görüşün
Eses20 luna 4. Ayda iki bacaktan, 6. Ay iki bacak ve bir ağızdan Çocuk felci aşısı var. Bence acilen hemşirenizi değiştirin, e-nabız üzerinden farklı bir doktor seçerseniz hemşireniz de değişir
Ycan luna bizde 3 gün önce 4 ay aşısı olduk. Sadece 2 bacaktan oldu. Aşı takviminde de 4. Ayda 2 tane devlet aşısı gözüküyor. Bence doktorla konuşun ☹️
Zehra1994 Emir123ali biz ilk dozu doktora yaptırdık ikinci dozu sağlık ocağına. Yani bakıldığı zaman zor bir şey yok şırıngayı ağzına sıkıyorlar bebeğin yavaş yavaş yutuyor
Guguk luna doktorunuzu arayın hemen bizzat ona sorun ağızdan rota olabilir ama çocuk felci demiş bence yanlışlık yapılmış ve bunun kiloyla ilgisi yok şikayet edin
Zehra1994 luna bebek beden olarak ne kadar ilerde olursa olsun gelişimi 4 ay sonuç olarak o yüzden yapamaz yani. Bu bir hata
Kameredd luna kesinlikle şikayet edin ikinci defa başınıza gelmiş bu ne saçmalık. Başkasınıj çocuğuna her şey ne kolay yaaa çok sinirlendim lütfen peşinden gidin olayın
Guguk luna anladım erken yapılmasının çok büyük sıkıntı getirmediğini ama hepsinin bi zamanı olduğunu okumuştum. Başta yanlış yapılınca aynen devam etmesi gerekiyor o yüzden yapmış bence. Ama bu çok dikkatsiz ve daha büyük hatalara sebep olacağı anlamına geliyor. siz sakince önce doktorla görüşün sonra sağlık bakanlığını arayıp şikayet edin lütfen. Herkes işini düzgün yapsın ortada minicik bebek var başka şeylere sebep olmasın