luna annelik yarıştırmak gibi bi amacım yok 😎ilki hata, ikincisi sorumsuzluktur. Siz ilk hatada yetkili yerlere başvursaydınız o hemşire şuan soruşturma yaşıyor olabilirdi ama siz tutturmuşsunuz benim bebeğim iri kilosu şöyle böyle ondan sandı.”Sanmak” “zannetmek “ sağlıkta bunlara yer yok hanımefendi aşının iri bi bebek ve kiloyla da ilgisi yok ay periyodu vardır sizin bebeğiniz ikinci ayda 9 kiloda olsa sistematik olarak hangi aşısı yapılacaksa o yapılır keşke burda bana yaptığınız yersiz ve gereksiz çıkışı zamanında hemşirenize yapsaydınız da ikinci ihmalkarlıkla gelip burda medet ummasaydınız sizinle polemiğe girmek istemiyorum lütfen iyi günler.