sibelyasaralp ebebekte satılan baby-me markasını kullanıyorum çamaşır tozu denileni kullanıyorum birde gene aynı şekilde yumuşatıcısı ve leke çıkartıcısını kullanıyorum en başından beri çok memnunum hiç renkleri solmadı çekmedide yapmadı ama ben 30 derece yıkıyorum