sibelyasaralp ben bugüne kadar hep elimde beyaz sabunla yıkadım. Makınede 2 kez duruladım. Beyazları hiç sararmadı . Renkliler hep canlıydı. Siyahlar rengini korudu be hiç çekme deforme falan olmadı bu zamana kadar. Oğlum 4 aylık artık normal yıkayayım diye dün dalan roxy ve uni baby yumusatıcı kullandım. Beyazlar sararmış, renklerin rengi gitmiş , deforme olmuş sepsertti çamaşırlar. Ben mi yıkayamadım anlamadım.Yine elde yıkarım bi süre daha.