yellowmom8 sibelyasaralp evet ben çok memnunum çok güzel kokuyor temiz yikiyor yumuşatıcı olarak da Dalin kullanıyorum herkes çok seviyo kızımın kokusunu
G_ADAN Obsesifk bende hep ordan alıyorum ama o fiyata mı alıyordym acaba bak şimdi çıktı aklımdan. Stok yapalım bimden😂
Ekinasel sibelyasaralp Ben dalan roxy kullanıyorum hiç memnun değilm hem kokusundan hemde yıkamasından canım
Eliifbasar sibelyasaralp minoris baby cok memnunum 👍🏻 Uni baby kullaniyordum cift durulama yapmaktan sıkılmıştım minoris organik olduğu icin tek durulama yeterli oluyor👌🏼
tanemveben Bebek deterjanı konusunda dalinin sıvısını öneririm, çok güzel temizliyor. Özellikle doğal sabun bazlısını da lıp denedim ondan da çok memnun kaldım.
tanemveben sibelyasaralp Bebek deterjanı konusunda dalinin sıvısını öneririm, çok güzel temizliyor. Özellikle doğal sabun bazlısını da lıp denedim ondan da çok memnun kaldım.