TugbaTugce2020 ben doğumdan 24saat sonra evime yürüyerek gittim. Rahat hareket ediyordum. Bence bu biraz doktorla ve yapıyla alakalı. Canım cok tatlıdır ama benim için kolay bi tecrübe oldu. Şişlik kızarıklık gibi seyler varsa bence bi göster doktora. Benim ameliyat yerim nerdeyse bi çizgi gibiydi. Hafif kabarıklık vardı dikiş üstünde. 4.5 ay oldu nerdeyse izi silindi. 10 günlükken falan çok sadece kesik olan yerin kenarlarında yanmalar oluyordu. O kadar. Bence bi görün doktora