Bende 25 Ağustosta spinal sezaryen oldum benim de sağ tarafım çok hafif şiş ben üstten bakınca farkediyorum eşime kardeşime gösterdim onlar anlayamadı bile şişliği kardeşim yandan bakınca farketti. Kemiğime doğru ve kaşığım benim de ağrıyor bazen kalkerken falan neden böyle bende bilemedim sormadım dr a falan da belki 40 çıkana kadar böyle devam eder diye düşündüm. Ben de çok ağrı çektim 1 hafta kendim kalkamadım yataktan oyurduğum yerden 🥺