Arkadaşlar 1 Eylülde spinal sezeryan oldum ama eve geleli ağrım var ve genelde sol kasığımda kemiğime doğru giriyor adım atmakta zorlanıyorum ve tam dikişin hemen üstü o taraf şişmiş yığılma gibi olmuş iki parmak kadar.. ve hala ağrı kesici alıyorum nekadar süre almak normal ki :(