Berfosss21 Bende zaten önceden vardı fissür hatta hamilelikten 1 yıl önce fissür apse yaptı ve 2 kez ameliyat oldum apseden. Doğum sonrası iyice arttı fissürüm ve apse yapıp fistüle dönüştü ve ben doğumdan 3 ay sonra fistül ameliyatı oldum :( seton takıldı ve emzirdiğim için güçlü ağrı kesiciler alamadım üzerine kucağımda bebekle Ankara’dan Antalya’ya araba yolculuğu yapmak zorunda kaldım :( açık yara şeklinde altımda gazlı bezlerle gezdim. İşin kötüsü daha fissürüm geçmiyor ona dokunamadı dr. emzirme bitince botox yaptırcam fissüre. Kızlar fissürünüz varsa aslaaaa acı yemeyin hele karabiberi hayatınızdan çıkarın. Bol su için ve lifli beslenin kabızlık çok kötü etkiler dikkat edin. Geçmiş olsun