Berfosss21 ben 3 aydir cekiyorum😩 3 aydir da kabizim. Makat catlagi icin krem fln kullaniyorum ama onemli olan kabizliga care bulmak. Onu onleyemeyince catlak devam ediyo. Kabizlik icin kayisilar kurutulmus erikler neler neler denedim hicbiri ise yaramadi. Hap ya da surup icince de bebegimin asiri gazi oluyor o yuzden kullanmiyorum. Ama bugun ilk kez farkli birsey denedim ve bugun 3 kere buyuk tuvaletimi yaptim ben bile sok oldum. Ac karnina bir yemek kasigi zeytinyagi ictim. 3 aydan sonra resmen bagirsaklarimin calistigini hissettim. Siz de bir deneyin mutlaka.