Nesli0504 İstanbula yaşıyorum oğlum 4 aylık gece yatarken camimız açık kalıyor kapıyı kapatıyorum diğer odalarda açık oluyor ceyran olmasın diye. Üstüne de tek Bi badi altına ince uzun ayaksız pijama giydiriyorum corapla yatırmıyorum. Pijamayı da iki üç gecedir giydiriyorum ondan önce tek zıbınla yatıyordu oğlum üstüne de ince Bi müslin atıyorum ama kendisi açıyor hep😂🤗