Mom9 Nesli0504 yazık günah çorap giydirmeyin. Bende istanbulda yaşıyorum kışın ayakları açık uyku tulumu giyiyordu rahatça yatıyodu. 4 aylıktı o zaman. Bacakları soğuk diye üşüdüğü anlamına gelmez
bjkesra1903 Nesli0504 zıbınla yatırıyorum çorap giydirmiyorum üzerine müslin örtüyorum çünkü sıcağı hiç sevmiyor battaniye kalın geldiği zaman üzerinden atıyor
Nesli0504 YldrmBytkn evet artık üstlerini açmaya başladılar ayaklar yaramazlık peşinde 😄 tamam teşekkür ederim size de
elifinannesi53 Nesli0504 bebeklere kara kışta bile çorap giydirmemelıyız demişti doktorum kan dolaşımı için
Nesli0504 elifinannesi53 bu hafta bende doktorumuza bi danışayım ama gece çorapsız yatıracağım sanırım ☺️☺️ Teşekkürler
Eslemmomy Nesli0504 biz daha iki ayligiz ve Ordu’dayiz tek pijama giydiriyorum sıcağı sevmez diye ama bacakları çok ılık oluyor o yüzden çorap giydiriyorum zaten gazlı bilmiyorum açıkçası kışın da giydiririm ben 🤷
RundownMom Nesli0504 ben çorabını çıkarıyorum kan dolaşımını engelliyormuş sağlıklı değil. İlla giydircem diyorsanız çorap değil de patikli pijamalardan giydirin
Sunasenel Nesli0504 Yıkasanız bile giydirmeyin bence sabah akşam duş aldırıyorum yine de giydirmiyorum tospik bezelye parmakları görmek de hoşuma gidiyor 🐥🌺🥰