Nesli0504 yaşadığın şehre bağlı ve geceleri esiyor ve soğuksa giydir yada camlardan odaya uzak bir yeri aç,ben açmama rağmen giydiriyorum kan akışıymış şuymuş buymuş çorap orayı ne kadar çok sıkacak ki ordan kan akışı olmayacak buna katılmıyorum şahsen,bebekler biz büyükler gibi ilk ayaktan alır hastalığı da soğuğu da giydirmeni tavsiye ederim üstünü örtmeyebilirsin ama çorap giydir bence canım