Sryglg Ben 3 aydır hemen hemen her altını açtığımda az miktarda sürüyorum. İçeriğinin temiz olmadığını ben de okudum ama pişik olmasından çok korkuyorum. Herkes en iyisi sudokrem diyor. Ek olarak hemen hemen her gün suya sokmaya çalışıyorum.
Mirosum RundownMom bepanthol de çok çok iyi ben doğduğumdan beri pişik önleyici bepanthol sürdüm hiç pişik olmadı elimde sudokrem olduğu için bepanthol stoğum bitince onu kullanmaya başladım 😊
mom20 RundownMom ben sadece kızarıklık olduğu zmnlar sürüyorum sabaha bembeyaz oluyor hergün sürülmeli mi hiç bilmiyorum
kokulum2020 Kızarıklık olduğu zamanlarda sürüyorum. Bu ara zeytinyağı na başladım pamuk gibi yapıyor hiç kızarıklıkta olmuyor.
Mervegem RundownMom zaten üzerinde bile pişik kremi değil bebek bakım kremi yazıyor ben kullanıyorum bir sorun yasamadım 11 aydır
1PolyaNNa RundownMom 4 buçuk aylık oğlum doğduğundan beri sürekli kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadık tabi çok az sürüyorum arada kızarıklık pişik gibi durum olursa biraz kalın tabaka halinde sürüyorum
Deletedmom348 RundownMom Önleyici olarak bepanthol arada her gün değil. Silik gibi sürebilirsiniz. Sudacrem çok yoğun olduğu için ben kullanmıyorum çok fazla
Mickeylover RundownMom ben cok kızarırsa sudocrem sürüyorum. Musteladan şaşmayın derim önleme amaçlı kullanın. İyileştirmek için sudocrem sürün
RundownMom Mickeylover mustela son zamanlarda boğum yerlerinde kabarıklıklar yapmaya başladı. Bırakınca geçiyor çünkü. O yüzden mustela almam artık büyük ihtimalle.