RundownMom benim kuzenimin bebeğinde çoklu gıda alerjisi vardı üstüne ilaçları da vücudu kaldirmiyordu ama bildiğim kadarıyla sudocremi kullansbiliyordu çok rahat bende o yüzden baya süre sürekli sürdüm bu ara kızarık görmedikçe sürmüyorum çünkü hala çok şık bez değiştiriyoruz