Merhabalar. Bebeğim için doğduğundan beri mustela pişik kremi kullanıyordum ama bitti. Elimde sudocrem var onunla devam etmeyi planlıyordum ama burada geçenlerde bir yorum gördüm. Sudocrem sürekli kullanılmamalı gibisinden. Doğru mu? Önleyici olarak kullanılmıyor mu, sadece pişiği iyileştirme amaçlı mı kullanılıyor? Bilgisi olan yazabilirse sevinirim.😊