Bebeğim 6 aylık. Doğduğundan beri molfix pure&soft kullanıyorum çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadık. Her altını açtığımda hemen kapatmam ben biraz beklerim hava alması için. Bazen çok hafif kızarıklık görürüm o zaman da mustelanın pişik kreminden sürerim. Bir sonraki açtığımda geçmiş olur. Her bez her bebekte aynı etkiyi göstermiyor.