Bebeğim 2 aylık doğduğundan beri Molfix kullanıyorum. 20 günlükken falan kızarıklıklar vardı. 1 ay kontrolünde doktorumuz deri incelmesi bu bazı bebeklerin idrarları ve kakaları asitli olabiliyor ondan olur dedi. Hamazinc ve fito krem kullandık geçmedi. Bugün 2 ay kontrolü vardı. Bez kaynaklı olduğunu söyledi. Bize iyi gelmedi Molfix 🤕 Önerebileceğiniz bez var mı ? Sleepy den memnun olmayan kesim fazla gibi. Prima da pahalı diğer bezlere göre ama performansı nasıl acaba ?