Unknown kullanmadığım bez kalmadı ha bu şu anlama gelmesin; hepsi birbirinden kötü(!) hayır sadece prime ve sleyp berbat!!! Piyasada ne varsa; bim, ğoon, molfix, Baby turco, evy baby, can bebe hepsinden memnun kaldık şu anda da evy baby kullanıyoruz. Her banyodan sonrada pine takıyorum şu Cerrahpaşa’nın üretmiş olduğu çişte sorun var mı yok mu diye hepsinden memnunum ❤️
prima ve sleyq: çişi-kakayı sanki çocukta enfeksiyon varmış gibi kokutuyor, buram buram kimyasallar geliyordu burnumuza rahatsız ediyordu. Hani bezi altında üzüm süre de tutan biri değiliz. Azıcık çiş yapsa hemen alırım..
belki temizleme yönteminizden kaynaklı olabilir..
ilk doğduğunda bizde de pişik vardı ve doktor hamezink vermişti. Sonrasında dikkatli olarak sudo kullandım ve şu an bepanten, hametol(sarı olanı) kızarıklık olursa hamezink kullanmaya devam ediyorum, sorun olmuyor hamd olsun 🤲🏻 Önce güzelce ıslak bebek havluluarla silip ardından kuruluyorum önden arkaya doğru, ardından biraz daha kurumasını bekleyip ince tabaka halinde kremini yedirerek sürüyorum ve bezliyorm. Kaka yaptığında ise hemen yıkıyorum daha sağlıklı oluyor bence