Alazla benımde doktorumun da şüphesi var süt ürünlerini kestim, kaka normale döndü ama tam kesin teşhis yok Tabiki, kakada lökosit çıkmıştı ilk başta,
Onun dışında ilk başlarda geçmeyen konak, kulak arkası hafif kabuklanma, en sonda minik minik kan taneleri görmüştük, ama şimdi normal, 1 ay sonra diyet açacağız bakalım nasıl olacak