@Butterfly tamamen aynıyız. Boy kilo ve bacaktaki morluklar. Doktora gittim hatta burada hastalanan bir üyeyi okumuştum çok kötü hissetmiştim, korkmuştum. Kan değerlerim iyi çıktı bacaktaki bir damarda tıkanıklık mı var diye bakıldı onda da bir problem görünmedi. Doktor gece çarpıyorsunuzdur dedi. Kilo olayını da tamamne emzirmeye bağlıyorum ben. Hamile kaldığımda 47, doğuma gittiğimde 59dum. Şu an 45