Beyzaaa1 Kızlar durduk yere kilo veriyorum özellikle bacaklarım 45 kiloya düştüm tavsiye ettiğiniz bişey varmı kilo almak için özellikle bacaklarım kilo alması istiyorum herşey bol geliyor
Cerenimom Beyzaaa1 Ama burada herkes 60 in ustunde linc yersin ne demek istem disi kilo veriyorum 😂 Saka bir yana doktora gorun mife ile ilgili ya da bagirsaklarinla ilgili hatta triodin fazla bile calisiyor olabilir. Engelleyemiyosan yemek yemene ragmen bir hekime görün
kadirayse Beyzaaa1 bende şuracıkta bekliyim yıllardır aynı sorunla baş ediyorum😔 hamileyken dedim oh ne güzel kilo aldım kalır inşallah ama doğumdan çıktım yine aynı döndüm zayıflığa giydiğimi tasiyamiycak derecede zayıfım çok kafama takıyorum
Beyzaaa1 Cerenimom linçlik bişey yok bu da sorun gerçekten çok yiyorum ama kilo veriyorum çok büyük sıkıntı gerçekten çok kötü de duruyor çocuktan fırsat bulup gidemedim Bi doktora 🤣
Butterfly Beyzaaa1 1.70 boy ve 45 klo 🤦 iskeletim . Ama bazıları aa ne güzel fiziğin var hiç anneye benzeniyosun diyorlar ama ben 10 klo kadar almak isterim .
Beyzaaa1 Butterfly evet bana da herkes keşke senin gibi olabilsem diyor ama ben rahatsızım 36 beden pantolon büyük geliyor zoruma gidiyor 🤣
Beyzaaa1 kadirayse bende öyleyim 61 ile doğurdum 1 sene oldu 45 e düştüm çok kötü disiyetisyene gitcem mecbur
strongMom kadirayse yazacaklarımı yazmışın valla bende o durumdayım hanilelikdeki kilomda kalsaydım göbek gitseydi sade😂
Deletedmom55 Beyzaaa1 Bende oyleyim ya o kadar değil ama 64 le doguma girdim 50 yim suan tavsiye varsa bende alırım ama brn yiyemiyorum fırsat yok 😃