Ben de Miktat Beye götürüyordum evet iyi bir doktor ama son muayenede bebeğimi çok ağlatarak muayene etti hiçbir şey soramadım boyunu bile öğrenemeden apar topar çıktık ne olduğunu anlamadım. O yüzden ben de ilgili ve sorularıma cevap alabileceğim bir doktora arayışındayım açıkçası. Reyap hastenesinde doğum yaptım ama çocuk doktorlarına hiç gitmedim. Bir fe post açmıştım Burda mesela bazı yerlerde damardan değildi de parmak ucundan kan alıyorlarmış bebeklerde. Bu da benim için önemli