Herkese Merhaba, ben avcılar hospital de mustafa beye gidiyorum kontrollere güzel doktor. Geçen gün oğlum akşam rahatsızlanınca gittik başka aydın diye bir doktor vardı gayet ilgilendi onuda çok beğendim. Fakat b.düzünde reyaptaki doktorları çok öneriyorlar duydum. Birde kuzenim ginza da ahmet beye gidiyor muayanesi biraz pahalı çok memnun