Rizeligelin ben de deneyeyim çünkü buraya taşınali (pinartepe) 1 yıl oldu hala doktor bulamadık. Serdar bey iyi hoş da ne desek bişey yok bişey olmaz kafanıza takmayın vs diyor hani bı baksa dusunse ne bileyim gözlem yapsa o konuda… Yok hemen bakalım gonderelim bişey olmaz… Bı de o hatsane oandemi başlangıcında cakisanlarina maske takmayı yasakladı, hic hoşlanmadığım şeyler bunlar…
Mithat beyi duymamistim deneyeceğim o zaman
Bir de rehap hastanesi diyirlae da, korina vakti Esenyurt hiç mantıklı değil, çok risk