CanselK yaştmışız benimde ilk çocuğum🤗 15 20 güne kadar her gün veriyordum şimdiler de çok şükür gazini çıkarıyor 1 hafta sonra 3 aylık olacağız çok şükür bir zararını görmedim bizim buralarda peryavşanı diye de bir bitki vardır bizde onu yutarız yemeklerden sonra yediğimiz bebeğe dokunmasın diye biraz eski bir adet ama işe yarıyor acı bir sey birazda ama inanır mısın benim ablam onun suyunu verirdi bebeklerine çok şükür hiçte gaz sıkıntısı çekmezlerdi ben sadece kimyon verdim o acı kıyamadım onu içirmeye ama kimyonda birebirdir 😊🌼