Merhaba arkadaşlar 52 günlük kızım var 3 gündür çok fena gazı var doktor biogaia gaz damlası vermişti kullanıyorum ama işe yaramayor ayaklarına karnına elma yağıyla masaj yapıyorum biraz rahatlatıyor ama gene ağlamaya başlıyor başka ne yapabilirim acaba damla mı yetersız kalıyor Anne sütü+mama veriyorum