Metesmom canım Biogaia’nın yanında Sab Simplex damla da kullandım ben. benim bebeğime iyi geldi, bir dene istersen.
Anaogul CanselK ben eczaneden aldım sonradan doktoruma sordum sıkıntı olmaz dedi kullanmaya devam ettim sıkıntıda olmadı bebeğim rahatladı valla
tosbikannesiii CanselK günde 1 kere 5 Damla biogaila sabah akşam 5 damla sab simplex verdim ben azaldı artık vermiyorum
TYE CanselK rezene çayı verın bendese aynı sorun vardı günde 2 3 çay kaşığı verılebılıyor. İşe yarıyo hemen gaz seslerı gelıyo😊
Almirayildiz CanselK bıraz kimyonlu su içir bnm kızım da 2 bucuk aylık cok gazı var gaz ilaclarını verınce bıle rahatlatmıyo bıraz kimyonlu su sen iç bırazda bebege verebılırdın rahatlatacktır
Fatmafehmi CanselK banada ilk zaman bio iyi gelmişti sonra işe yaramadı. Nurse aldm çok rahat ettim sabah 5 akşam 5 damla veriyorum gaz problemimiz kalmadı. Elma yağı da doktora sordum bende kullanıyorum masaj yaptığın için sıkıntı yok dedi damla işe yararsa kullanmana gerek kalmaz zaten
Hilalsarem CanselK biogia + gaz damlası kullan. Biogia bağırsak düzenleyici gaz ilacı da kullanmalısın. Sap simplex memnun kaldım ben. Deneme yanılma bebeğinee iyi geliyor bulacaksın. Gazın en yoğun olduğu dönemlere giriyorsunuz Allah yardımcınız olsun