zeliihaaa amin cümlemizden benimde ilk bebeğimdi dikişlerim vardı normal doğumdu ama çok zorlandım ayakta emziriyordum yemek yiyemiyordum o halimle sarılık olmasın diye kaç kere kontrole gittim arabayla çukura girmek bile işkenceydi ağlayarak gidip geldiğim günleri biliyorum ben ağladım eşim ağladı çok zor günlerdi tek onların sağlığı için kendimizi unutuyoruz olsun canları sağolsun annelikte bu demek zaten umarım iyileşir bebeğin bu günler bi rüya gibi gelir geçer sıkma canını ❤️