zeliihaaa sarılık sebebiyle uyuyor cnm günde 1 kere mama verirsen kasıkla ver ama memeyi reddetmesin sonra sarılığı atlattıktan sonra kesersin mamayı anne sütü bağırsaklardan hızlı geçtiği için sarılığı zor temizliyor mama daha kıvamlı olsugundan bağırsaklara yapışıp sarlığıda söküyor demişti dr bana sarılık uyku yapar ddi uyumasına izin verme susuz kalmasın