zeliihaaa çok sık arayla bol bol emzir gerekiyorsa mama içir arada sarılığı çabuk atlatsin. Malum korona hastaneye hiç gitmeye gerek kalmasın insallah. Çok uyuyor olması kaň şekerinin düşmesinden çünkü sarılık düşürüyor. Baygın gibi bir nevi. Burnunu sık, ayak altiyla oyna altını aç falan uyandır bir şekilde