Ozteber Aynen yaa.Bende birinci doğumum o kadar kolay olmuştuki.Doğum masasina cikar cikmaz doktor suyumu patlatti kizimda suyla beraber geldi😂.Banada 2 ci doğum cok kolay falan derlerdi.2 doğumumda masaya in çık, in çık🤦♀️.Yani çok çokk zor geçti.Gücüm bitti ıkınamadm.olumun boğuldu içerde.Yani ikinci doğumum beni pisikolojik olarak çok etkiledi.Böyle olacağni bilsem kesinikle sezeryan olurdum.